Вибір шафи-купе - нелегке завдання, оскільки передбачається, що ця річ дожна прослужити вам не один рік. Ось декілька порад тим, хто збирається найближчим часом придбати таку шафу.
Вартість шафи-купе
1. Визначтеся з місцем де вона повинна стояти і подальші передбачувані розміри шафи.
2. Зрозумійте яку суму ви розраховуєте витратити на шафу-купе. Зараз на ринку розкид цін на шафи однакових розмірів зроблені з різних матеріалів може досягати 200%. Ціна вашої шафи на 70% визначить і якість, довговічність і наявність/відсутність шкоди здоров'ю від перебування поруч з Вашим придбанням. (В якості аналогії можна привести ринок а/м: можна купити Жигулі за 5000 $ і провести під ними 70% вільного часу в плині найближчих 5-10 років або купити новий Ford російської збірки за 13 000 $ і забути про проблеми з якістю на весь термін служби машини. Зрозумійте наступні, в бізнесі з виробництва шаф-купе вартість праці становить 60% всіх витрат. Заробляти менше ніж платять на сусідній фірмі не захоче ні один кваліфікований співробітник, компанії в якій ви збираєтеся замовити шафу. Вартість оренди, з/п співробітників і податки однакові для всіх компаній. Отже єдиним значним резервом для здешевлення ціни Вашої шафи є економія на матеріалах, з яких він виготовляється.
Вибір фірми виробника
На що звернути увагу:
1. Порівнюйте однакові вироби (шафи-купе однакових систем). Для цього питайте про наявність (відсутність) авторизації від виробника системи. По телефону ціна яку Вам говорять, може не включати: монтаж, доставку, підйом на поверх по сходах, збірку, гарантію. - Уточнюйте про ці допоміжні послуги, тому що вони займають до 20% від вартості замовлення ...
2. Ціна може бути вказана на найдешевшу з систем, на шафу з мінімальним наповненням, на шафу без дзеркальних дверей, без додаткових опцій типу «щітка шлигель» і «стопора» тобто шафа найпростіша, але навряд чи Ви захочете таку шафу...
3. Наявність центрального офісу дуже важливий фактор, якщо його немає, то найчастіше і претензії пред'являти буде нікому і нікуди. Якщо він є - його місцезнаходження скаже Вам багато про що.
4. Уточніть розрахунковий курс фірми - дуже часто ціни оголошені в у.e. і при перерахунку за курсом фірми виявляється, що ціна вище .. Дізнайтеся скільки років фірма на ринку.
Уточнення деталей
Чи є у фірми своє виробництво. Якщо є, то дізнайтеся:
1. якою кромкою кромляться деталі ДСП: Якщо Вам пропонують накладну або врізну кромку - відмовтеся від такого придбання - застосування цих матеріалів говорить про низький рівень виробничого устаткування компанії, а частіше за все це гаражний варіант виробництва. Всі нормальні виробники давно перейшли на верстатне, а не ручне нанесення матеріалу кромки. Причому наноситься на верстаті не горезвісна меламиновая кромка (аналоги продаються на будь-якому господарському ринку бухтами), а кромка ПВХ завтовшки 0,40 мм або 2-3 мм. Якість виробів зроблених з використанням кромки ПВХ - відрізняється «на порядок» строком служби та надійністю.
2. товщину панелей ДСП з яких виготовлятимуть фасад Вашої шафи: ДСП завтовшки 8-10 мм в Україні не проводиться, а завозиться по імпорту. Тому багато «умільці» фрезерують вітчизняне ДСП 16 мм під паз 10 мм і вставляють у фасад двері. Ні одна з присутніх на ринку систем не прослужить в такому виконанні більше 1-2 років, адже вага дверей буде більш ніж в 1,7 разів перевищувати нормативну. Всі системи розраховані на застосування в якості наповнювача матеріалу товщиною 4 - 8 - 10 мм і не більш. Дізнайтесь, яка товщина біля бічних стінок шафи-купе: Якщо 18 мм - то ДСП з якого зроблять Ваш шафа однозначно імпортне (в Україні ДСП 18 мм не робить жоден завод), і відповідає стандарту E 1 прийнятому в Європі (він дуже сильно відрізняється від українського стандарту Е 1 - позначення ідентичні, але відрізняється в 1,5 -2 рази меншою емісією формальдегіду). Якщо плита з якої роблять шафи тільки 16 мм - є дуже велика ймовірність, що замість імпортної плити Вам запропонують вітчизняну з точно таким же кольором (з імпортною плівкою).
3. скільки замірників-інженерів на фірмі (більше 5 - говорить про серйозний підхід до організації роботи і координації служб фірми, менш можливі накладки організаційного порядку в процесі роботи через не налагодженість інформаційних потоків і заміщення посад: наприклад вантажник - він же інженер замірник, начальник виробництва - він же монтажник).
Як Вас обманюють:
1. По телефону Вам оголошують про казкову ціну на фірмову систему. Ви приїжджаєте в офіс, бачите зразок, все дійсно так, рідна система, але ціна на 15-30% дешевше, ніж в інших фірм. Вирішено: ви робите замовлення, підписуєте договір. Через тиждень Вам привозять і збирають шафу, Ви задоволені й щасливі підписуєте Акт приймання. Начебто все добре. До Вас приїжджає сусід, друг, брат, експерт - дивиться і каже - а двері то їздять погано, якийсь дивний перекіс у них, починаєте розглядати - та й «колір» рамок пливе і «їздить» справді не так, як в офісі, коли замовляли і взагалі вона не їздить на роликах, а висить на верхній направляючих.
У чому ж справа: А ситуація проста - як у грі з наперсником - показали Вам оригінальну систему, а додому привезли дешеву підробку. Відкриваєте договір, а там ні де не фігурує слово «оригінальний Komandor» або «оригінальний Стенлі». Отже купили Ви просто шафу-купе не дуже високої якості.
Шафа-купе на замовлення в Тернополі https://new-art.te.ua/shop/shafa-kupe
ВідповістиВидалити